2021. május 12. szerda, Pongrác nap van. Holnap Imola, Szervác nap lesz.

Nyithatunk! Jó, de hogyan??

Nyitás.
Sokakat váratlanul ért.
Rengeteg idő volt felkészülni, bár érezhető a kapkodás.

A nyitással együtt viszont el is kezdődött a kommunikációs zűrzavar és egymás túlkiabálása. Egy olyan kommunikációs zavar, amiben a vevőid el fognak veszni. 

 

Íme 10 tipp Dr Wolf tollából, hogy uralni tudd a helyzetet.

 

10. Ki-nyi-tot-tunk
Az első és legegyszerűbb tipp, hogy kommunikálj, kommunikálj, kommunikálj! Tegyél ki posztot, hogy megnyitottatok. Küldd ki smsben, emailben, ahol csak eléred a vevőidet. Tegyél ki egy posztert a boltod elé, mert maguktól nem fognak erre rájönni. Ha Te nem teszed meg, akkor megteszi a konkurenciád és eltereli rólad a figyelmet, szóval kommunikálj.

 

9. Hogyan lehet most nálunk biztonságosan vásárolni?
Hiába van lazítás, a vírus sajnos még mindig itt van velünk, és az emberek félnek. Jelenleg három típusba tudnám sorolni az embereket:

Akik, habár újranyitottál, nem fognak elmenni hozzád, mert félnek a vírustól,
Akik már rohannak, mint az őrült, és nem érdekli őket a vírus, csak vásárolnának,
És egy nagy tömeg, aki szívesen menne, de bizonytalan, ergo meg kell győznöd, hogy nálad biztonságban vásárolhat.
Neked most a harmadik csoportra kell koncentrálnod. Az ugyanis befolyásolható. Tedd világossá számukra azt, hogy hogyan vigyázol rájuk! Mik a szabályok? Ha például egy fodrász vagy, akkor a hajvágás alatt le kell-e vennie a maszkját vagy fennhagyhatja? Hogyan és hol kell sorba állnia? Ha például konzultációt tartasz, kell-e maszkot viselni a konzultáció alatt, vagy meg tudjátok oldani a 1.5 méteres távolságot? Ezeket, és még ennél sokkal több dolgot is, világossá kell tenned, hogy a bizonytalan réteget meggyőzd – mert csak akkor fognak bemenni hozzád.

 

8. Felmentés árakciózás alól
Most a nyitásnál rengetegen árakciózni fognak. De gondolkodj! Az árakciónak nem most van itt a helye és az ideje. Most van kereslet és a keresletet az okozza, hogy végre újra lehet vásárolni, vagyis nem kell még egy plusz motiváció: árakció nélkül is be fognak jönni. Azért fognak bejönni, mert kimondtad, hogy megnyitottál, kimondod, hogy nagy a választék, kimondod, hogy újdonságaid vannak. Például elérhető újra a kedvenc szolgáltatásuk. Nem szabad feleslegesen árengedményt adni, mert ha jól sejtem, most szükséged van minden forint profitra.

 

7. Na jó, lehet árakciózni, de csak a VIP ügyfeleknek
Abban az egy esetben árakciózz, ha vannak olyan VIP vevőid, akiket meg akarsz jutalmazni. Ha a nyitás után magasabb árakon kezdesz dolgozni, akkor mondd a VIP vevőidnek, akik hozzá vannak szokva a jelenlegi áraidhoz, hogy bár áremelés van, viszont mivel ők VIP vendégek, nekik – pszt! – nem lesz változás. Az Emporium nemrégi kampányában volt egy hasonló taktika: kiküldték a régi VIP vevőknek, hogyha bejönnek, akkor hivatkozzanak a “Titkos Akcióra” és akkor megkapják a régi árakat. Rengetegen bejöttek az akcióra hivatkozva és nagyon szépen tarolt a kampány.

 

Amennyiben a többi tippre is kíváncsi vagy, klikk ide:

http://radioreklamnyiregyhaza.hu/hir/nyitunk-jo-de-hogyan/51

További helyi hírek