Nektek könnyű, mondta egy hallgató a Best FM népes táborából, hiszen mindenből a legjobbat kell adnotok!
Ilyen egyszerű a recept:
Best FM - a legjobbak, a legjobb helyen!
Elérés:
Naponta közel 50 ezer hallgatóhoz jutnak el az információk a 103,9MHz-en.
Tartalom:
Érdekes tematikus műsorok, egyedi zenei összeállítás, villámgyors információ átadás, hatékony reklámüzenet célba juttatás, kreatív tartalom, fiatalos hangvétel, lokálpatrióta szemlélet!
Egyedi zenei világ:
A Best FM zenei palettájának receptje amilyen egyszerű, annyira bonyolult.
Csak abba gondoljunk bele, kinek mi a kedvenc zenéje. Ez a kérdés az, amire egyértelmű választ egy 10 fős társaság egyértelműen kevés eséllyel tud mondani.
Mégsem lehetetlen. Célzott zenei kutatások tapasztalatai alapján, következetes elvek mentén végzett zenei stratégia mentén végezzük a zenei szerkesztést, és sebészi pontossággal célozzuk a célcsoport igényeinek megfelelően a napi zenei összeállítást!
Informatívitás, magas mérce a hírszolgáltatásban:
Az informatív, egyben szórakoztató műsorfolyam formáját tekintve és tartalmában egyaránt igazodik napjaink elvárásaihoz. A hírszerkesztés gerincét a nagyvilág hírei, aktuális közérdekű témák és a hallgató közvetlen környezetének történései alkotják, a tematikus műsorelemeken keresztül pedig rendszeresen értesülhet olyan területekről is, mint sport, utazás, divat, autó, lakberendezés vagy oktatás. A műsorszerkesztés célja, hogy a nap 24 órájában a család valamennyi tagja számára érdekes és hasznos információt közöljön, egyedi zenei környezetben.
Hallgatói kötődés:
Ez az a mérce, ami megmutatja minden rádió hitelességét a hallgatói piacon.
A hallgatóhoz való kötődés első lépcsőfoka a zenén keresztül lehetséges. Ezt kiegészíti a Best FM erős brandjéhez való ragaszkodás, valamint az a kohézió, ami a helyi rádióként a Best FM Nyíregyháza, és a lokálpatrióta hallgatók között kialakult.
A gyorsaság megkérdőjelezhetetlen:
A rádió a közölt információk átadásának gyorsasági versenyében mindig előkelő helyen végez a többi médiummal szemben. Egyértelmű előnyre tett szert a televízió és a nyomtatott sajtó előtt.
Az a reklám hatékony, ami célba ér!
Tolerancia! Ez ami a legfontosabb jelenleg a hatalmas reklámzajjal telített piacon. A hallgató-néző-olvasó kapcsol? - vagy fogyaszt? A rádióreklámmal szemben toleránsak a hallgatók. Csekély az elkapcsolási mérték a reklámokról, mivel a számára készített szórakoztató közegben lényegesen magasabb toleranciát tanúsít fogyasztóként a rádió irányába, mint más médiumok esetében!
Az emberek a televíziót nézik, az újságot olvassák, a rádiót szeretik!