Az állami informatikai háttérrendszerekben november 7-én, pénteken 15 óra és november 10-én, hétfőn 6 óra között előre ütemezett karbantartást végeznek - közölte az Energiaügyi Minisztérium. A munkálatok során egyes elektronikus ügyintézési és azonosítási szolgáltatások - Digitális Állampolgár mobilalkalmazás, Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) - időszakosan nem lesznek elérhetők. Hozzátették, hogy az eRecepteket ebben az időszakban is akadálytalanul ki lehet majd váltani. A szakemberek minden szükséges lépést megtesznek a szolgáltatások gyors helyreállításáért - írták.
Jelezték azt is, hogy a karbantartás miatt november 7-én, pénteken 14 órától szünetel az ügyintézés a kormányablakokban. A Központi Kormányablakban kizárólag azonnali és sürgősségi eljárásban igényelt útlevelek átvételére lesz lehetőség a hétvége folyamán. Az ügyfélkiszolgálás tervezetten november 10-én hétfőtől a megszokott működési rend szerint folytatódik.
- MTI -